Návštěva BPK Proseč

05.12.2014 23:03

26. listopadu jsem prožil spolu s dvěma kolegy Pepíkem Jeníkem a Pavlem Voňkou naprosto skvělé odpoledne ve skladu BPK Proseč. Pavel byl tak laskav a dopředu domluvil naší návštěvu a Pepík nám zajistil velmi komfortní transport tam i zpět. Byli jsme očekáváni paní z expedice, která o nás věděla a uvedla nás do království skladu dýmek. Zprvu to vypadalo že nám moc nedůvěřuje a hlídala nás ostřížím zrakem, ale když viděla že jsme se ponořili do prohlížení vystavených exponátů a občas pouze vyrazili obdivný povzdech či výkřik, zjihla a ponechala nás svému osudu. Tolik krásných tvarů a barev, jak v podání značky BPK tak i perfektní provedení Rico Castelli a také i dalších pro mne neznámých značek a přesto všechny pochází z rukou zručných prosečských mistrů. Několikrát jsem procházel mezi regály a vybíral své další přírůstky, vracel se zpět do sekce těch nejdražších a zase k rustikovaným a teprve napočtvtré jsem vybrané kousky svěřil do rukou naší průvodkyně k vyúčtování a zabalení. Ještě v přípravně expedice Pepík objevil ve vitrině svoji perlu a dostal ji s úžasnou slevou a já ve vedle stojící bedně buldočka připraveného k expedici někomu jinému... 

Připravili jsme sklad BPK zhruba o 17 dýmek a vyrazili na cestu k domovu okouzleni, nabiti a velmi spokojeni. Děkujeme moc paní z expedice za provázení, za dýmky a já kolegům za velmi pohodové odpoledne.

                                                                                                                                            Honza Krýsa